آکاشیک کتابخانه کیهانی

منتشرشده توسط Admin در تاریخ

آکاشیک چیست

آکاشیک چیست

حوزه آکاشیک یک کتابخانه متافیزیکی است که خارج از زمان و مکان وجود دارد. تصور می‌شود که این یک منبع از اطلاعات جهانی از همه چیزهایی است که تا به حال اتفاق افتاده یا احتمال میرود بیافتد. نوعی پایگاه داده، که یک روان نورد یا عارف می‌تواند برای شفا، رؤیت یا درک به آن دسترسی داشته باشد.

ایده میدان آکاشیک در اندیشه معنوی و عصر جدید به عنوان توضیحی برای اطلاعات شهودی و بینش معنوی رایج است. این مفهوم مدتهاست که توسط علم مادی به تمسخر گرفته شده است، زیرا هیچ راه قابل تصوری وجود ندارد که چنین چیزی در یک جهان کاملاً فیزیکی وجود داشته باشد یا انسان بتواند به آن دسترسی داشته باشد.

در عین حال، درک در حال تکامل ما از فیزیک کوانتومی، دانشمندان را به سمت فرضیه سازی یک میدان انرژی و اطلاعات فراگیر و گسترده در جهان سوق داده است. بنا به یافته های علمی خلاء کوانتومی و انرژی نقطه صفر می توانند منبعی باشند که همه چیز در دنیای فیزیکی از آن پدید می آید و به آن باز می گردد.

عرفا و حکما مدت‌ها مدعی بوده‌اند که یک میدان کیهانی به هم پیوسته در ریشه‌ ی واقعیت وجود دارد که اطلاعات را حفظ و انتقال می‌دهد، میدانی که به عنوان مخزن آکاشیک شناخته می‌شود.

در اصل، اعتقاد بر این است که سوابق آکاشیک مخزن هر اندیشه، گفتار و کردار در هر موجود زنده، خوب، بد و وحشتناک، در تمام زمان‌ها است. به بیانی دیگر کتابخانه ای از اطلاعات و احتمالات در گذشته حال و آینده.

آکاشیک مجموعه ای از دانش ها در تمام اشکال و موجودات است. کسانی که با آکاشیک آشنا هستند گزارش می دهند که هیچ قضاوت یا مجازاتی در منبع آکاشیک وجود ندارد و صرفاً گزارشی از سفر هر روح در بینهایت احتمالات می باشد.

سوابق آکاشیک تاریخچه ای از هر روح را از زمان طلوع آفرینش در خود دارد , این سوابق ما را به یکدیگر متصل می کند. آنها حاوی محرکی برای هر نماد، کهن الگو یا داستان اسطوره ای هستند که تا به حال الگوهای رفتار انسانی آن را تجربه کرده است.

آکاشا در هندویسم

در اندیشه هندو، آکاشا به جوهری یگانه، ابدی و فراگیر اشاره دارد که نامحسوس است. یک ویژگی اساسی برای کیهان که وجود آن در خارج از فضا و زمان است و مفهومی کاملاً مشابه با خلاء کوانتومی امروزی دارد.

مفهوم آکاشا هزاران سال است که تفکر شرقی را آگاه کرده است. طبق تفکر ودایی، جهان مادی زمانی ایجاد شد که آکاشا توسط پرانا (انرژی جهانی) در نوعی بیداری یا انفجار بزرگ (بیگ بنگ) به وجود آمده است.

آکاشیک را می‌توان معادل (آکاشا) یا (آکاسا)، کلمه سانسکریت برای نور اختری یا عنصر اتر در سیستم‌های اعتقادی شرقی دانست. این عنصر پنجم، تار و پود و بنیاد واقعیت در نظر گرفته می‌شود که همه عناصر دیگر از آن سرچشمه می‌گیرند – یا به عنوانی منبع واقعیت مادی.

سوابق آکاشیک بُعدی از آگاهی است که حاوی یک مجموعه ثبت های ارتعاشی از هر روح و سفر آن است. این ارتعاش آگاهی در همه جا به طور کامل وجود دارد و در همه زمان ها و در همه مکان ها کاملاً در دسترس است. به این ترتیب، سوابق ثبت شده مجموعه‌ای از دانش تجربی هستند که شامل هر چیزی است که هر روحی تا به حال در طول وجودش فکر کرده، گفته و انجام داده است، و همچنین تمام احتمالات آینده‌اش.

حالت آکاشا

بیایید تعریف فوق را به بخش های کوچکتر تقسیم کنیم. بُعد آگاهی، قلمرویی از جهان غیب است که ما انسان ها می توانیم آن را از طریق کیفیت ها، ویژگی ها یا صفات آن شناسایی و تجربه کنیم. به عنوان مثال، حالت رویا بُعدی از آگاهی است که شامل سطوح مختلف فعالیت خواب در ناخودآگاه می باشد و انسان می تواند آن را شناسایی و تجربه کند.

ابعاد دیگر هوشیاری را می توان به عنوان “مناطق” مختلف ذهن – خودآگاه و ناخودآگاه، منطقه حافظه، مناطقی از توانایی هایی از مغز که بر توانایی های فیزیکی ما حاکم است، شناسایی کرد. وجه مشترک همه این ابعاد آگاهی این است که اگرچه دیده نمی شوند، اما می دانیم که وجود دارند.

در فرآیند دسترسی، یا (باز کردن) سوابق آکاشیک، ما از حالت آگاهی معمولی انسانی به حالت آگاهی جهانی که در آن یگانگی خود را با تمام هستی در همه سطوح تشخیص می دهیم، گذر می کنیم. این حالت هوشیاری به ما امکان می دهد تا تأثیرات و ارتعاشات سوابق را درک کنیم.

به این ترتیب، سوابقی که در تمام زمان آشکار شدند به بشریت خدمت کرده اند، زیرا حالتی خارق العاده است که از طریق آن می توانیم اتصال الهی را با سرعتی قابل کنترل دریافت کنیم و آن را در تجربه انسانی خود ادغام کنیم. به این دلیل می‌توانیم به معنای واقعی کلمه بگوییم که دسترسی به آکاشا به ما اجازه می‌دهد تا نگاهی اجمالی به بهشت روی زمین داشته باشیم!

وقتی در مورد آکاشا (ماده اولیه) صحبت می کنیم، به انرژی در اولیه ترین حالت آن اشاره می کنیم – قبل از اینکه توسط افکار فردی ما هدایت شود و تحت تأثیر احساسات ما در این زندگی قرار گیرد.

سوابق تحت تأثیر قرار می گیرند یا به انرژی رمزگذاری می شوند و به طور مداوم بر اساس انتخاب ها، افکار و احساسات ما بازنویسی می شوند. سوابق توسط هر یک از ما با اراده آزاد خودمان و انتخاب هایی که در زمان حال انجام شده است، نوشته شده است. همچنین انتخاب های ما در لحظه حال به احتمالات آینده اجازه می دهد تا در زندگی ما از سوابق آکاشیک ما آشکار شود.

سوابق آکاشیک نه تنها همه چیز را در گذشته یک فرد ذخیره می کند، بلکه شامل تمام احتمالات و پتانسیل های آینده برای زندگی ما نیز می شود. ما اساساً مجموعه‌ای از آینده‌های ممکن را بالقوه در زندگی روزمره خود فرامی‌خوانیم و ناخودآگاه از داده‌هایی که قبلاً جمع‌آوری شده‌اند یاد می‌گیریم.

تمام پتانسیل های آینده برای ما در اسناد آکاشیک وجود دارد که صرفاً منتظر اراده آزاد ما هستند تا آنها را به مرحله اجرا درآورد، به طرز شگفت انگیزی شبیه به (نظریه ی همه چیز) است که چندین دهه بعد در جدیدترین حوزه علم به نام مکانیک کوانتومی ظهور کرد.

افکار ما واقعاً واقعیت ما را ایجاد می‌کنند و این ادراکات ما هستند که آنچه را برای هر یک از ما واقعی است هدایت می‌کنند.

آکاشیک چیست

بررسی آکاشیک و میدان A

امروزه فیزیکدانان کشف کرده اند که میدان های کوانتومی فضای خالی نیستند. در واقع، فضای بین ما و بین سیارات به طرز باورنکردنی متراکم است – به همان اندازه ای که فضای داخل یک اتم متراکم می باشد.

علم امروزی اذعان دارد که میدان A منبع تمام اتفاقاتی که تا به حال در زندگی، روی زمین و کیهان رخ داده است را در اختیار دارد و آن را به همه چیزهایی که هنوز رخ نداده است مرتبط می کند. اساساً این چیزی است که به یک جهان کمک می کند تا بداند چگونه به یک جهان تبدیل شود، اینکه چگونه گیاهان بدانند چگونه گیاه باشند یک حیوان بداند چگونه به مسیر حیوانی خود ادامه دهد و غیره.. این به معنای واقعی کلمه تمام اطلاعات زندگی را در دسترس دارد.

این میدان کوانتومی شامل دریای ظریفی از انرژی‌های نوسانی است که همه چیز از آن ناشی می‌شود: اتم‌ها و کهکشان‌ها، ستارگان و سیارات، موجودات زنده و حتی آگاهی.

با توجه به ایده میدان‌های مورفوژنتیک تصور می شود که این میدان ها با هر نوع کنش بیولوژیکی نیز مرتبط هستند. آنها خارج از زمان و مکان و به طور جهانی در همه جا حضور دارند، رشد بیولوژیکی را هدایت کرده و ما را به هم متصل می کنند. برخی از زیست شناسان حتی پیشنهاد می کنند که این آگاهی میدانی مسئول حرکات دسته ی پرندگان یا دسته ی ماهی ها است.

بعد از تصدیق این میدان آگاهی در نظریه ها، علم محدود امروزی تایید میکند که تمام دانش باستانی که در مورد سوابق آکاشیک یا “کتاب زندگی” نوشته شده است، صرفاً افسانه نیست، بلکه بخشی جدایی ناپذیر از جهان ما است.

اگر این میدان انرژی جهانی با افکار و اعمال ما نوشته شده باشد، منطقی است باور کنیم که می توان آگاهانه به آن دسترسی پیدا کرد. اگر بتوان آن را آگاهانه بازنویسی کرد، آنگاه بسیاری از رویدادهای گذشته و آسیب زا در میدان A می توانند آزاد شوند و انرژی و پتانسیل های مثبت در زندگی فرد افزایش می یابد.

همه این‌ها به ما نشان می‌دهند که ما ارتباط با دانشی داریم که خارج از ما و بخشی از طبیعت ماست، حتی شهودهای روزمره که مردم عادی را راهنمایی می‌کنند که چه کاری به صلاح است و چه کاری خیر. بسیاری از فیلسوفان و دانشمندانی که در اسرار آگاهی کاوش کرده‌اند، روش‌هایی را برای توصیف این پدیده نظریه‌پردازی کرده‌اند.

تصویری از سوترای آواتامساکا بیان می‌کند که شبکه‌ای از مرواریدها وجود دارد و طوری چیده شده‌اند که اگر به یکی از آنها نگاه کنید، تصویر شما در بقیه منعکس می‌شود. به همین ترتیب، هر شیء در جهان صرفاً خودش نیست بلکه چهره یا تصویری از شیء دیگری را در بر می گیرد و در واقع، هر چیز، همه چیز است.

در این مورد یونگ در تجربیاتش از انرژی ها و نمادهای کهن الگویی اشاره کرد که همه ما به عنوان ناخودآگاه جمعی به هم متصل هستیم.

ارتباط بین سایکدلیک ها و سوابق آکاشیک

آکاشیک چیست

آکاشا به گونه ای سازماندهی شده است که به ما انسان ها اجازه می دهد تا با این منبع معنوی تعامل داشته باشیم و در زمان و مکان زمین به بینش، راهنمایی و درک دست یابیم.

آنها با شخصیت یا موجودیت خاصی همسو نیستند، تحت اداره یا مالکیت هیچ سازمان یا نهاد انسانی قرار ندارند. بنابراین، آنها در انحصار هیچ دین یا مکتب یا حکمتی نیستند; بلکه برای همه ی موجودات در دسترس هستند.

افراد تاثیر گذار زیادی معتقدند که ما می توانیم از طریق داروهای سایکدلیک به این میدان اطلاعاتی دسترسی پیدا کنیم. این مواد باستانی و مدرن مورد احترام هستند، تجربیات دگرگون کننده ای را ارائه می دهند که علم، معنویت و رشد شخصی را به یکدیگر متصل می کنند.

از زمان باستان ارتباط بین مواد سایکدلیک و پدیده هایی مانند رویای شفاف، هندسه مقدس و حتی فیزیک کوانتومی و تأثیر عمیق آنها بر هنر، فرهنگ و آگاهی به عنوان یک چراغ راهنما عمل می کرده و دنیای چندوجهی را روشن می کند.

رویای شفاف

ارتباط بین سایکدلیک ها و منبع آکاشیک موضوعی جذاب است. سوابق آکاشیک به یک میدان انرژی اشاره دارد که شامل تمام اطلاعات مربوط به سفر هر روح در زندگی گذشته، حال و آینده است. برخی از کارشناسان بر این باورند که تجربیات روانگردان می تواند به دسترسی به این حوزه از دانش کمک کند و به افراد این امکان را می دهد تا بینش عمیقی در مورد وجود خود به دست آورند.

در طول سفر دوزهای زیادی از سایکدلیک ها تحت هدایت یک شمن مصرف می شود که محیطی امن برای درون‌نگری ایجاد می‌کنند. در نظر گرفتن و ایجاد یک تنظیم (ذهنیت) و وضعیت (محیط فیزیکی) منحصر به فرد و مناسب به افراد این امکان را می دهد که تغییرات اساسی در الگوهای فکری و حالات عاطفی خود تجربه کنند. تصور می شود که این حالت تغییر یافته ارتباط با آگاهی جمعی جهان را تسهیل می کند.

شمن کیست

گفته می شود که حتی مصریان باستان از ترکیبات روانکاو مانند DMT و قارچ psilocybin در مراسم معنوی استفاده می کردند. آنها معتقد بودند که این مواد به قلمرو دیگری دسترسی دارند که موجودات و خدایان برتر در آن زندگی می کنند.

در دوران مدرن، تحقیقات انجام شده در دانشگاه جان هاپکینز همچنین نشان می‌دهد که سایکدلیک ها می‌توانند با افزایش و ترمیم اتصالات عصبی، به بهبود ارتباط با خود برتر کمک کنند.

دی ام تی – انقلاب آگاهی

استفاده از موادی مانند ayahuasca یا psilocybin می تواند تجربیات معنوی شدیدی را القا کند که به فرد این اجازه را می دهد تا به سطوح عمیق تری از آگاهی دسترسی پیدا کنند و با قلمروهای بالاتر ارتباط برقرار کنند.

این تجربیات اغلب با تجسم ها و ویژن هایی همراه است که به فرد اجازه می دهد تا شاهد بازنمایی نمادین زندگی های گذشته یا جنبه های پنهان واقعیت فعلی خود باشند.

شرکت کنندگان اغلب رویاهای واضح، تجربیات خارج از بدن یا مواجهه با راهنمایان روحی را در حالی که تحت تأثیر این مواد هستند گزارش می کنند. برخی حتی ادعا می‌کنند که حقایق پنهانی را در مورد خود کشف کرده‌اند یا بینش‌های مهمی در مورد هدف خود در زندگی دریافت کرده‌اند.

کهن الگو ها و سایکدلیک

از نظر تاریخی، دسترسی به سوابق آکاشیک تنها از طریق اعمال روحانی سخت مانند مراقبه یا ریاضت های روانی در دسترس بود. با این حال، مواد روانکاو مسیرهای جدیدی را برای افرادی که به دنبال این نوع تجربه هستند باز کرده است. در حالی که بحث برانگیز است، بسیاری ادعا می کنند که از طریق این تجربیات به درک عمیق تری از خود و جایگاه خود در کیهان دست یافته اند.

تنها چیزی که در سفرهای سایکدلیکی هیجان انگیزتر است، اعتقاد به پایگاه داده کیهانی که همه پاسخ ها را در خود جای داده می باشد.

علاوه بر این، برخی از اعمال شامل مراقبه و سایر تمرین‌های معنوی هستند که می‌توانند تجربه سایکدلیک را تقویت کنند و درک عمیق‌تری از سوابق آکاشیک ارائه دهند. با این حال، درک این نکته ضروری است که دسترسی به رکوردهای آکاشیک یک تجربه شخصی است و استفاده از داروهای روانکاو برای دستیابی به این امر ضروری نیست.

چگونه سایکدلیک ها می توانند به دسترسی به منبع آکاشیک کمک کند

اعتقاد بر این است که دسترسی به رکوردهای آکاشیک از طریق داروهای سایکدلیک فواید زیادی را ارائه می دهد. اینها شامل افزایش خلاقیت، کاهش سطح اضطراب و استرس و خودآگاهی عمیق تر است.

گفته می شود استفاده از سایکدلیک ها ارتباط بین ضمیر ناخودآگاه کاربر و جهان را ارتقا می دهد و دسترسی به اطلاعات و بینش هایی را که در غیر این صورت ممکن است پنهان بماند، تسهیل می کند. همچنین سایکدلیک ها ممکن است به آرام کردن مناطق بیش فعال مغز کمک کنند و به افراد این امکان را می‌دهند تا به حالت‌های عمیق‌تر هوشیاری دست یابند.

در مجموع، استفاده از داروهای روانکاو برای دسترسی به منابع آکاشیک پتانسیل بسیار زیادی برای کسانی دارد که به دنبال رشد شخصی و ارتباط معنوی بیشتر هستند. با راهنمایی مناسب و احترام به این مواد قدرتمند، فرد ممکن است در حین سفر در این اعماق اثیری دچار دگرگونی‌های تغییردهنده زندگی شوند.

اهمیت ادغام بینش از روانکاو ها و سوابق آکاشیک در زندگی روزمره

ادغام بینش های به دست آمده از سایکدلیک ها و سوابق آکاشیک می تواند مزایای قابل توجهی را برای زندگی روزمره به ارمغان بیاورد. این تمرین‌ها به کشف آگاهی و دستیابی به خرد بالاتر کمک می‌کند و منجر به رشد شخصی عمیق می‌شود. این ترکیب به افراد اجازه می‌دهد تا از توانایی‌های ذاتی خود بهره ببرند و با خود برتر خود در سطح عمیق‌تری ارتباط برقرار کنند، که تحول واقعی را تسهیل می‌کند.

این دارو ها می‌توانند تجربیات معنوی را فراخوانی کنند که به افراد احساس ارتباط با همه چیز را می‌دهد، در حالی که سوابق آکاشیک دروازه‌ای به سفر روح ما در طول زندگی فراهم می‌کند. این درک می‌تواند به افراد کمک کند تا مأموریت روحی منحصربه‌فرد خود را درک کنند و اقدامات خود را بر این اساس هماهنگ کنند.

استفاده از سایکدلیک ها به عنوان ظرفی برای دسترسی به منبع آکاشیک می تواند تجربه عمیق تری را ارائه دهد. حالات تشدید آگاهی ناشی از این مواد می تواند درهایی را به قلمروهای معنوی باز کند که در غیر این صورت دسترسی به آنها دشوار بوده است. کاوش در اعماق درونی وجود خود از طریق درون نگری ناشی از این داروها و در عین حال بهره گیری همزمان از حکمت سوابق آکاشیک ابزار قدرتمندی برای کشف خود و دگرگونی شخصی است.

خطرات و چالش های دسترسی به سوابق آکاشیک از طریق سایکدلیک

سایکدلیک ها در دسترسی به دیتابیس آکاشیک محبوب شده اند، اما خطرات و چالش هایی را به همراه دارند. غیرقابل پیش بینی بودن این تجربیات ممکن است منجر به نتایج غیرمنتظره ای شود که می تواند از نظر عاطفی و ذهنی برای برخی افراد ناراحت کننده باشد. علاوه بر این، استفاده از سایکدلیک ها در دسترسی به آکاشیک به راهنمایی و پشتیبانی یک شمن ماهر نیاز دارد که پیچیدگی تجربه را درک می کند.

تجربه های چالش برانگیز

دسترسی به این منبع اطلاعات از طریق داروهای روانکاو مستلزم بررسی دقیق قصد، دوز و زمان است. بسیار مهم است که با راهنمایی کار کنید که بتواند محیطی امن و حمایت شده ای را فراهم کند، مرزهای روشنی تعیین کند و سفر را هدایت کند. باید در نظر گرفت که ممکن است چالش هایی مانند مشکل در بیان و ادغام این تجربه ها در زندگی روزمره وجود داشته باشد.

ذکر این نکته ضروری است که دسترسی به منبع آکاشیک لزوماً معادل درک یا یکپارچه سازی اطلاعات دریافتی نیست. این نیاز به تأمل، تمرین و ادغام در زندگی روزمره دارد که می تواند زمان بر باشد. بنابراین، تعیین انتظارات واقع بینانه و صبور بودن در این فرآیند حیاتی است.

“یک سفر بد با سایکدلیک ها مانند بیدار شدن در یک فیلم ترسناک است، با این تفاوت که تا زمانی که پرده ها بسته نشود نمی توانید از تئاتر فرار کنید.”

نتیجه گیری: بررسی ارتباط بین سایکدلیک ها و سوابق آکاشیک .

اعتقاد بر این است که منابع آکاشیک یک پایگاه داده جهانی از تمام دانش و اطلاعاتی است که تا به حال وجود داشته یا در آینده وجود خواهد داشت. دسترسی به این اطلاعات می تواند بینش قدرتمندی را در مورد زندگی گذشته، حال و آینده ما ارائه دهد. استفاده از این داروها به افراد این امکان را می دهد که با این منبع وسیع اطلاعات به شیوه ای مستقیم و عمیق تر ارتباط برقرار کنند.

در این تجربه ها شرکت‌کنندگان گزارش داده‌اند که در حالی که تحت تأثیر این داروها بودند، به خرد و دانش عمیقی از سوابق آکاشیک دسترسی پیدا کرده‌اند. این ترکیب منحصر به فرد به افراد اجازه می دهد تا درک عمیق تری از خود و جهان اطراف خود به دست آورند.

توجه به این نکته ضروری است که استفاده از داروهای روانکاو ممکن است برای همه مناسب نباشد و فقط باید تحت نظارت راهنما یا با متخصصان مجرب انجام شود. با این حال، کسانی که در جلسات درمانی با کمک این مواد شرکت کرده اند، تجربیات دگرگون کننده ای را گزارش می کنند که می تواند منجر به تغییرات مثبت طولانی مدت شود.


اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments