مستند سایکدلیکا – DMT انقلاب آگاهی

منتشرشده توسط Admin در تاریخ

مستند سایکدلیکا DMT

دانلود و تماشای آنلاین


مستند سایکدلیکا – DMT انقلاب آگاهی

N,N-دی متیل تریپتامین (DMT)، که “مولکول روح” نیز نامیده می شود، یک ماده سایکدلیکی با اثرات بسیار قوی است که به طور درون زا در بدن انسان یافت می شود و به طور گسترده (احتمالاً در بسیاری از گونه ها) در طبیعت وجود دارد، و به نظر می رسد تجارب استثنایی متعددی مانند تجربه های نزدیک به مرگ را پدیدار میکند.

این هورمون در بدن انسان از طریق ریه ها تولید و آزاد میشود، به طوریکه یوگی ها نیز در این جهت فنون تنفسی جهت آزاد کردن این هورمون ابداع کرده اند. همچنین استفاده سنتی و بومی از DMT در جوشانده آمازونی “آیاهواسکا” که به عنوان “انگور مردگان” نیز شناخته می شود، سابقه طولانی در استفاده شمنی برای فراتر رفتن از زمان و مکان و برقراری ارتباط با ارواح طبیعت دارد.

اکثر افرادی که دوز بالای DMT را تجربه می کنند، با گونه های به ظاهر باهوش و مستقل و بی نیاز مواجه می شوند، که معمولاً حس قانع کننده ای از واقعیت را به آنها منتقل می کند، به طوری که یک نظرسنجی اخیر نشان داده که 50% کسانی که چنین دیدارهایی داشتند گزارش دادند که پس از آن تجربه، به وجود یک نیروی بالاتر ایمان آورده اند.

این مستند از سری مستند های Psychedelica به بررسی و اکتشافات بین داده های علمی، درمانی، روان‌گردانی و شمنی در قلمرو DMT می‌پردازد.

لینک دانلود 


مستند سایکدلیکا – DMT انقلاب آگاهی

همچنین میتوانید ما را در اپلیکیشن های پادکست خوان دنبال کنید

royalstate Castbox podcast royalstate podcast apple Podcast royalstate google Podcast


اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments