مستند سایکدلیکا – ریشه های شمنی

منتشرشده توسط Admin در تاریخ

شمن کیست

دانلود و تماشای آنلاین


مستند سایکدلیکا – ریشه های شمنی

شمن کیست

طب گیاهی شکلی ایمن و مؤثر از داروهای گیاهی است که ریشه در سنت های گیاه درمانی باستانی دارد که طی هزاران سال از سراسر جهان از جمله ایران ثبت شده است.

رویکرد یک متخصص گیاهان دارویی به جای تمرکز بر بیماری یا علائم مجزا، تمرکز بر درمان علل ریشه ای بیماری و درمان فرد به عنوان یک کلیت است. رویکرد جامع به سلامت، داروهای گیاهی را به ویژه در درمان بیماری‌های مزمن مؤثر می‌سازد و به بازیابی سلامت، شادابی، تعادل و تکامل کمک می‌کند.

برای بسیاری از ما، این فرآیند تقریباً به طور کاملا ناخودآگاه اتفاق می افتد. ما احساس می کنیم که زندگی اتفاقی است، و رویاهای ما فقط سرگرمی های تکه تکه شده از زندگی روزمره ما هستند. بسیاری از ما زندگی خود را با احساس پوچی می گذرانیم، هرگز تصور نمی کنیم که بتوانیم به دنبال راهنمایی در درون خود باشیم.

اما، اگر به خود اجازه دهیم که شروع به ردیابی تصاویری کنیم که در روابط، در بیداری، در رویاها در خواب، شروع به درک الگوها می کنیم، این الگوها را می‌توان از روش های متعددی از جمله هیپنوتیزم درمانی، حضور، پاکسازی و یا سفر شمنی کشف کرد.

در این کاوش، تصاویر برای نشان دادن الگوها پدیدار می شوند. الگوهایی برای آشکار کردن انگیزه، انگیزه برای آشکار کردن آنچه برای درک نیاز، نیاز به درک برای آشکار شدن تحقق، و تحقق برای دسترسی به روح. این مسیر را می توان از نقاط آغازین مختلفی برای درک بسیاری از مسائل پیش گرفت، و سفر شمنی راهنما و نقشه ی مسیری است که به کشف مجدد خویشتن در سطح روح منتهی می شود.

سفر به خویشتن در این سطح، سفری است که تجربه شمنی تعریف می کند. در حالت تغییر یافته ذهن بسیار شبیه به حالت هیپنوتیزمی است، که با صداهای تکراری، مانند ساز و خواندن مانترا، به جای کلمات تکراری القا می شود. سفر شمنی به ما دسترسی مستقیم و قابل کنترلی به مسائل درونی خودمان در سطح روح می دهد و تصاویری که الگوهای انرژی “فراکتال ها” در سفر شمنی نمایان می شوند، ماهیت خود ما را در سطح روح نشان می دهند. حتی به واقعیت هایی اشاره می کنند که روح در آنها نهفته است. اگرچه سفر شمنی سطوح پیچیده تری از واقعیت را آشکار می کند، اما شکلی که به خود می گیرد بسیار ساده است. سفر با یک ماده فعال گیاهی و دراز کشیدن و بستن چشم ها آغاز می شود و یک طبل یا سایر سازهای کوبه ای در فواصل زمانی معینی به صدا در می آید.

این واقعیت غیر عادی چیست که در آن چیزهای زیادی در مورد ماهیت عملکرد خویشتن در سطح روح آشکار می شود؟
حقیقت این قلمرو غیرعادی در فرهنگ‌های بومی که از نظر آیینی بسیار متفاوت هستند چیست که در گوشه‌ گوشه ی جهان اما با شیوه و نتیجه ای مشابه پدید آمده‌اند.

توصیف کلی واقعیت غیرعادی که در آن “سفر” اتفاق می‌افتد، در میان فرهنگ‌هایی که هرگز با یکدیگر تماس نداشته‌اند، به طرز شگفت‌انگیزی مشابه است.

این توصیف که از فرهنگ‌های باستانی در طول زمان و مکان پدید آمده است به شرح زیر است. سه جهان وجود دارد: جهان بالا، جهان میانه و جهان پایین. قابل درک است که جهان بالا و جهان پایین قلمروهایی هستند که می توان با ارواح یا انرژی هادر تماس بود. جهان میانه به‌عنوان واقعیت معمولی (“دنیای روزمره” که در بیداری تجربه می‌کنیم).

در بسیاری از فرهنگ‌های بومی، شمن موظف می شود که از طرف شخص دیگری در جهان ارواح شفاعت ‌کند. این شفاعت عموماً شامل اتصال به نیروی پرانا برای شفا در سطح فیزیکی، ذهنی، عاطفی یا معنوی است. شمن برای اینکه به عنوان عاملی برای شفا عمل کند، ساعت های زیادی را صرف ایجاد روابطی با ارواح دلسوز یا به بیانی دیگر “انرژی متعادل کیهانی” می کند. شمن این روابط را با سفر در واقعیت غیر عادی توسعه می دهد.

لینک دانلود


مستند سایکدلیکا – ریشه های شمنی

همچنین میتوانید ما را در اپلیکیشن های پادکست خوان دنبال کنید

royalstate Castbox podcast royalstate podcast apple Podcast royalstate google Podcast

شمن کیست


اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments