سایکدلیک ها و بیداری کندالینی

منتشرشده توسط royalstate در تاریخ

سایکدلیک ها و بیداری کندالینی

بیداری کندالینی چیست؟

نشانه ها ی تحریک کندالینی چیست؟

آیا سایکدلیک ها می توانند کندالینی را بیدار کنند؟

ویژگی های مشترک تحریک کندالینی

بیداری کندالینی چیست؟
بیداری کندالینی شکلی از بیداری پرانرژی است که باعث دگرگونی شدید در سطوح ذهنی، عاطفی و معنوی می شود. کندالینی خود یک کلمه سانسکریت است به معنای “مارپیچ ” یا “پیچ خورده” و به “انرژی اولیه” اشاره دارد که در پایه ستون فقرات وجود دارد و معمولاً به صورت مار نشان داده می شود.

هنگامی که این انرژی بیدار می شود، از هفت مرکز انرژی بدن که به عنوان چاکرا نیز شناخته می شود، حرکت می کند و به چاکرای نهایی می رود که در آنجا هوشیاری به سطوح بالاتر تحریک می شود.

این آگاهی بالا به درک بیشتر از هدف و زندگی منجر می شود. بیداری معنوی و بیداری کندالینی یکسان نیستند، بیداری معنوی اغلب بیشتر احساسی و روانی است در حالی که کندالینی کاملاً پرانرژی میباشد. مانند یک جریان انرژی است که ممکن است ملایم و تدریجی باشد یا ناگهانی و بسیار شدید.

راه های زیادی برای تحریک انرژی کندالینی وجود دارد. رایج ترین روش شامل تمرین تانتریک یا یوگا است. سایر تمرین‌ها مانند مدیتیشن، گیاهان دارویی مانند سیلوسایبین یا آیاهواسکا، یا تمرین تنفس و تجسم نیز می‌توانند به بیدار کردن انرژی کندالینی کمک کنند. گاهی اوقات نیز ممکن است به طور ناگهانی در پاسخ به موقعیت های آسیب زا ایجاد شود.

7 مزیت علمی پرانایاما

زمانی که کندالینی از خواب بیدار می شود با قدرت زیادی همراه است که بسیاری از سیستم ها را از نظر ذهنی، جسمی، عاطفی و معنوی پاکسازی می کند و دوباره الگو می دهد. این بدان معناست که این انرژی هر چیزی را که در خدمت عالی ترین هدف و پتانسیل فرد نیست، جستجو می کند و از بین می برد. این همانند سیستم یکپارچه ساز میباشد که به افراد اجازه می دهد تا تعادل بیشتری داشته باشند و بدون وابستگی زندگی کنند.

نشانه ها بیداری کندالینی چیست؟
بیداری انرژی کندالینی نه خوب است و نه بد، اما بسیار قدرتمند است. یک نیروی اولیه است که در درون همه ما زندگی می کند. با این حال، برخی از علائم یا نشانه ها می توانند بسیار ناخوشایند باشند در حالی که برخی دیگر حتی می توانند احساس خوبی داشته باشند.

برخی از علائم بیداری کندالینی عبارتند از:

  • احساس ارتباط معنوی که فراتر از نفس و منیت است
  • تجربه یگانگی
  • توانایی بهره گیری از توانایی های فراحسی
  • احساس عشق و سعادت بی حد و حصر
  • توسعه توانایی های روانی و فیزیکی
  • افزایش همزمانی ها
  • احساس الهام گرفتن برای ایجاد تغییرات خوب و واقعی
  • افزایش حس همدلی
  • احساس کردن همه چیز در سطحی عمیق تر.

از سوی دیگر، علائم تیره تر و کمتر خوشایند بیداری کندالینی عبارتند از:

  • تجربه لرزش غیر ارادی و هشدار دهنده بدن
  • حساس شدن به عوامل استرس زای خارجی مانند نور شدید یا صداهای بلند
  • تقلا برای خواب مناسب
  • تجربه شبیه مرگ ناگهانی و تکان دهنده ایگو
  • تجربه تصاویر و الگوهای هندسی

آیا سایکدلیک ها می توانند کندالینی را بیدار کنند؟

سایکدلیک ها و بیداری کندالینی

سایکدلیک ها همیشه با معنویت در ارتباط بوده اند، زیرا این گیاهان سنت های طولانی استفاده معنوی و شمنی در قاره آمریکا دارند. با توجه به پیوند ذاتی سایکدلیک ها با معنویت و روشی که آنها ادراک را تغییر می دهند، نمی توان تعجب کرد که آیا آنها می توانند در بیداری کندالینی نیز کمک کنند.

اخیرا، برخی مطالعات مبنی بر افزایش سطح هوشیاری در مغز داوطلبانی که از LSD، کتامین و سیلوسایبین استفاده می‌کنند، جمع‌آوری شده است. محققان امپریال کالج لندن با استفاده از اسکن مغزی، اثرات قابل توجهی را در بخش‌هایی از مغز که معمولاً با ادراک مرتبط هستند، یافتند. داوطلبان ادعا می کنند که احساساتی از شناور شدن تا تحریف زمان و آرامش عمیق درونی را تجربه کرده اند.

بله آنها می توانند، اما همیشه این اتفاق نمی افتد. مانند بسیاری از جستجوهای روانی، راهنمایی و پروتکل ها برای مثبت و ایمن بودن تجربه مهم هستند. همچنین سطح خاصی از احترام برای این روند وجود دارد که باید رعایت شود. کندالینی در نهایت می تواند شما را بسازد اما اگر شناخته نشود میتواند شما را ضعیف کند. این شامل یک دگرگونی کامل برای کلیت فرد است.

قبل از پرداختن به تاثیر این گیاهان در تحریک انرژی کندالینی باید این موضوع را در نظر داشت که مسیر بیداری این انرژی بی نیاز از هر اقدامی میباشد. طبیعت تنها چیزی است که ما به آن نیاز داریم، به طوریکه هم از نظر فیزیکی و هم روحی و روانی تمام نیازهای ما را به عنوان یک زیست تامین میکند. همانطور که این نیاز را برای زیست های دیگر نیز تامین میکند.
تنها تفاوت ما نسبت به زیست دیگر تنها در تفاوت سطح هوشیاری ما میباشد، این سطح هوشیاری نه بالا است نه پایین، در حقیقت اندازه و مقداری ندارد، فقط مختص تجربه بشری ماست.

یکی از این گیاهانی که می تواند کندالینی را بیدار کند سیلوسایبین است. مسلما مصرف این گیاهان برای مقاصد معنوی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. با این حال، هنگامی که آنها با قصد بیدار کردن کندالینی استفاده می شوند، گاهی اوقات پاسخ می تواند بیشتر از توانایی کاربر باشد.

می تواند آنقدر شدید باشد که گاهی اوقات ممکن است برای بازگرداندن تعادل فرد به سال ها درمان ترمیمی نیاز باشد. البته برای همه اینگونه نیست و بسیاری از افراد می توانند تجربیات فوق العاده روشنگری داشته باشند.

سایکدلیک دیگری که اغلب به بیداری کندالینی مربوط می شود، آیاهوااسکا است. با این حال، درست مانند سیلوسایبین، مصرف آن برای بیداری کندالینی بدون آماده کردن بدن و ذهن می تواند منجر به تجربیات ناگوار و وحشتناکی شود.

این را باید در نظر داشت زمانی که کندالینی به شدت و بی مورد از خواب بیدار شود می تواند از نظر روانی بسیار خطرناک باشد. در واقع، قدرت داروهای سایکدلیک ممکن است این انرژی را آزاد کند که پس از فعال شدن این نیرو ، فرد دیگر قادر به خاموش کردن آن نمیباشد و نمی توان آن را به طور دائم متوقف کرد.

میتوان گفت این امر یکی از مهمترین اتفافات در طی مصرف داروهای سایکدلیکی میباشد که ممکن است برای کاربر رخ دهد. از اینرو شناخت این داروها قبل از مصرف آن ها بسیار مهم میباشد.

سایکدلیک ها و بیداری کندالینی

آیا این نوع بیداری خطرناک است؟

زندگی ما به طور دائمی و به مرور تغییر می کند، و اغلب یک سفر سریع نیست، گاهی اوقات ممکن است یک جاده ناهموار و طولانی باشد، گاهی اوقات یک مسیر ملایم. کندالینی فرآیندی قدرتمند و پیچیده است که نیازمند مراقبت، توجه، آگاهی و زمان دارد. این فرآیند اغلب می تواند تغییرات سریعی در زندگی یک فرد ایجاد کند در حالی که این تغییرات با سفر روح هماهنگ است، اما برای انسان امروزی میتواند گمراه کننده و چالش برانگیز باشد.

تجربه های چالش برانگیز

در چند سال گذشته، استفاده از سایکدلیک ها در سراسر جهان جریان یافته است، با به اشتراک گذاری عمیق قدرت های شفابخش، خردمندی و ظرفیت های ذهن باز بسیاری در جستجوی چنین تجربیات و نتایجی به سوی آنها هجوم آورده‌اند و بسیاری نیز داروی عمیق دریافت کرده‌اند.

چنین محرک هایی می‌توانند ناگهان فرد را وارد یک فرآیند بیداری شدید، اغلب به شدت فیزیکی یا روانی کنند که زندگی او را عمیقاً تغییر می‌دهد. برخی از افراد ممکن است علیرغم تمام تلاش خود برای بهبودی، ناکارآمد باقی بمانند.

سایکدلیک ها دارویی سریع و قدرتمند هستند و گاهی اوقات می توانند تغییرات شدیدتری را نسبت به طور سنتی “از طریق یوگا یا مدیتیشن یا یک بیداری طبیعی..” به فرد منتقل کنند. گاهی اوقات یک راهنما یا شمن می‌تواند تعریف کند که چه اتفاقی می‌افتد. این امر یک تفاوت مهم ایجاد می کند و آن این است که کمک میکند تا روند را تسهیل کنند، آن را تسکین دهند و مهمتر از همه آن را ادغام کنند. این همان چیزی است که در آیین های باستانی در جوامع قبیله ای استفاده می شده.

ادغام سایکدلیک چیست؟

متأسفانه هنگامی که این روند به درستی برگزار نشود، ممکن است افراد بیداری های شدیدی را تجربه کنند و مراسم و تجربیات را به حال خود در هجوم علائم گسترده کندالینی که نمی توانند آن را درک کنند رها کنند. این افراد نگران هستند که دیوانه شوند. ترس شدید، اضطراب بی معنی، وحشت گذرا، گاهی اوقات فشار در بدن، علائم عجیب و همسان بیماری و موارد دیگر از اختلالاتی هستند که در این شرایط تجربه میشوند.

کندالینی هدیه‌ ای بزرگ و تبدیل‌کننده زندگی است، که ما را با آنچه واقعاً هستیم و آنچه که به اینجا آمده‌ایم تا ارائه دهیم یا باشیم، هماهنگ می‌کند. لازم به یادآوری است که برای داشتن یک بیداری ایمن و عمیق، تجربه قابل توجهی لازم است. مسیر پاکسازی و برنامه ریزی مجدد ذهن و همچنین رفع آسیب‌های روحی می‌تواند برای برخی افراد گسترده و طاقت‌فرسا باشد.

ویژگی های مشترک بیداری کندالینی

  • مزایای مثبتی از قبیل
  • تقویت سیستم عصبی،
  • قدرت اراده،
  • خلاقیت،
  • ارتباط بالاتر از منیت و شهود،
  • اثراتی مانند احساس “انرژی” در حال حرکت یا محبوس شده در قسمت های خاصی از بدن، که اغلب شامل نقاط چاکرا می شود.

royalstate

royalstate

💜

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments