آمی، فرزند ستارگان (کودک کهکشانی)

منتشرشده توسط Admin در تاریخ

کتاب آمی کودک کهکشانی

دانلود کتاب آمی کودک کهکشانی

نویسنده: انریکه باریوس

هنگامی که برای اولین بار در سال 1986 منتشر شد، آمی، فرزند ستارگان ( کودک کهکشانی) توسط نویسنده شیلیایی انریکه باریوس، موفقیتی بدیهی در دنیای اسپانیایی زبان به دست آورد.
این داستان سپس به چندین زبان دیگر ظاهر شد و توسط کارشناسان آموزش در بسیاری از کشورها و همچنین رهبران معنوی مانند ژان پل دوم تأیید شد.
این کتاب که داستان پدرو، پسری که با موجودات فرازمینی دوست می‌شود را روایت می‌کند.
این کتاب هم برای کودکان و هم برای بزرگسالانی با ایده‌آل‌های بالا، رویایی و طبیعت دوست‌ که قادر به درک بسیاری از ابعاد شگفت‌انگیز از قلمرو ما و دیگر قلمروها هستند، نوشته شده است.
به عنوان مثال، این روایت دیدار فرازمینی‌ها، افشای اسرار کیهانی، برادری بین سیاره‌ ها و عصر طلایی را پیش‌بینی می کند و همچنین به موضوعات گیاه‌خواری در میان این موجودات، اعتقاد آنها به یک منبع (خدا)، تمرین مدیتیشن و به این تصور می‌پردازد که هر جهان تکامل یافته ای در هستی بر اساس عشق بوده است.
این کتاب همچنین به این واقعیت می پردازد که هر تمدنی که مبتنی بر شفقت و نیکی نسبت به همه موجودات نباشد، که شامل سبک زندگی گیاهخواری باشد، به پیشرفت بزرگی دست نخواهد یافت.
به عنوان مثال، در حالی که یک شب او و پدرو در حال سفر به فضا هستند، آمی با استفاده از دوربین مخصوص خانه پدرو را مشاهده می کند، متوجه بشقاب غذایی می شود که مادربزرگ پدرو برای او آماده کرده است و از دیدن یک تکه گوشت شگفت زده می شود!
امی : “اوه! چطور می توانی یک هم نوع را بخوری!” پدرو بعد از اینکه اوضاع را از این منظر دید، آن شب وقتی به خانه برمی گردد نمی تواند گوشت را بخورد.
نویسنده از طریق گفتگو بین پدرو و شخصیت اصلی دیگر، آمی، که با یک فضاپیما سفر می کنند، از سبکی ساده، مستقیم و طنز آمیز برای بیان ایده آل های نجیب در مورد همه تمدن ها استفاده می کند.


مطالعه آنلاین کتاب امی کودک کهکشانی


اشتراک در
اطلاع از
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments