دانلود مستند Ram Dass, Going Home 2016

منتشرشده توسط Admin در تاریخ



دانلود مستند Ram Dass, Going Home 2016

دانلود و تماشای آنلاین

مستند کوتاه Ram Dass, Going Home 2016

ریچارد آلپرت معروف به رام داس روان شناس و معلم معنوی، تحقیقات خود را در مورد سایکدلیک ها و معنویت در هاروارد شروع کرد. رام داس جهت آشنایی با بینش های بودیسم و به کار گیری آن در سایکدلیک تراپی عازم سفر به هند شد. در این بین او با گوروی خود به نام کارولی بابا آشنا شد. رام داس توانست عشق را از وی بیاموزد.

رام داس کتاب های متعددی را در زمینه ی روانشناسی، سایکدلیک تراپی و معنویت به رشته ی تحریر در آورده است که امروزه به با ارزشترین متون مربوط به عرفان و سایکدلیک ها به شمار می آید.

از برجسته ترین آثار او میتوان به اکنون اینجا باش، چطور میتوانم کمک کنم، معجزه عشق، سفر بیداری، سفر روح و تجربه های سایکدلیک اشاره نمود. رام داس پس از دریافت آموزه های بودایی و ادغام آن با سایکدلیک ها به غرب بازگشت و توانست به جامعه سایکدلیکی جهت بهتری بدهد.

کتاب تجربه های سایکدلیک “The Psychedelic Experience” از کتاب های مشترک رام داس، تیموتی لری و رالف متسنر می باشد که از این آموزه ها پایه ریزی شده است. این متون بعدها به کتابی مرجع در محافل سایکدلیکی تبدیل شد.

درادامه، مستند Going Home “رفتن به خانه” با دیالوگ های شاعرانه و پند آموز به سالهای آخر عمر رام داس در هاوایی می پردازد.