مستند سایکدلیکا – رویا پردازی

منتشرشده توسط Admin در تاریخ

رویاپردازی و سایکدلیک


همه‌ی ما در طول زندگی خود رویا می‌بینیم چه آن را بیاد داشته باشیم چه نداشته باشیم. ما از کودکی تا مرگ‌مان به رویا دیدن ادامه خواهیم داد به طوریکه هر شب به یک جهان ناشناخته وارد می‌شویم. ما این تجارب را یا از طریق خودمان داریم یا کسی هستیم که کاملا متفاوت است. با آشنایان و غریبه‌ها ملاقات می‌کنیم، پرواز می‌کنیم، با موجودات غیر‌انسانی روبرو می‌شویم، تجارب سعادت‌بخشی داریم، می‌خندیم، گریه می‌کنیم، و وحشت‌زده هستیم یا دگرگون شده‌ایم. در عین حال معمولا به این تجارب خارق‌العاده کمتر اهمیت می‌دهیم.

چه از طریق سایکدلیک ها، اعمال شمنی یا رویای شفاف، این تجربیات میتوانند از درخشان یا زیبا تا تاریک و ترسناک متغیر باشند و این میتواند به این دلیل باشد که ما ناخودآگاه خود را با این اعمال باز میکنیم. این تجربه هرچند ناشناخته، دردناک یا غیر منتظره باشد، میتواند ما را در جهت خود سازی، خلاقیت، آرامش ذهنی، حالت جریان و حتی دسترسی به میدان آکاشایی سوق دهد.

در رویا پردازی شخص باید پتانسیل بزرگی که رویا برای سفر معنوی دارد را تشخیص دهد. معمولا رویا در مقایسه با زمان بیداری‌مان به عنوان چیزی “غیر‌واقعی” درنظر گرفته می‌شود. اما چیزی واقعی‌تر از رویا وجود ندارد. این عبارت تنها زمانی درک می‌شود که بفهمیم زندگی زمان بیداری‌مان نیز به همان اندازه‌ی رویا غیر‌واقعی است، و در حقیقت هر دو مشابه هستند.

در واقع ما در هر دو جهان واقعیت یا رویا میتوانیم خواب بمانیم و محصول ناخودآگاه و محیط شویم یا میتوانیم فعالانه یا آگاهانه در آن قدم بزنیم و با خودمان ارتباط بگیریم. این ارتباط ها میتواند از طریق اشکال، کهن الگو ها، یاد آوری ها و همزمانی ها اتفاق بیافتند. گفتنی است که حتی این راه های ارتباطی هم نوعی رویای ثبت شده توسط خودمان میباشد که در این بین به این شکل تجلی یافته اند. به همین دلیل است که معمولا کاربران اذعان دارند که این قلمرو، آنها را از خودشان بیشتر میشناسد.

قلمرویی که از هر طریق سعی در این دارد که خودمان را به خودمان بشناسد، به طوریکه حتی فکرش هم به ذهن ما خطور نمیکرد.


همچنین میتوانید ما را در اپلیکیشن های پادکست خوان دنبال کنید

royalstate Castbox podcast royalstate podcast apple Podcast royalstate google Podcast


اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments