دنیاهای درون دنیاهای بیرون

منتشرشده توسط royalstate در تاریخ

دانلود و تماشای آنلاین مستند


Inner Worlds, Outer Worlds

دنیاهای درون دنیاهای بیرون

قسمت 1 – آکاشا

این مستند عمیق به انرژی که همه چیز را به هم متصل می کند نگاه می اندازد. “این پیوند مشترک بین همه ادیان، همه علوم، و رابط بین دنیای درونی و بیرونی ما است.” این مستند به پرسش های بزرگ می پردازد: وجود و معنای زندگی. وجوهی از مدیتیشن، دین و علم و ..

(آکاشا) یک میدان ارتعاشی است که همه چیز را به هم متصل می کند. آن را آکاشا، لوگوس، موسیقی افلاک، میدان هیگز، انرژی تاریک و هزاران نام دیگر در طول تاریخ نامیده اند.
آکاشا انرژی است که ما را احاطه کرده است. ۷۳ درصد کیهان را انرژی تاریک تشکیل می دهد، چیزی که در ابتدا تصور می کردیم فضای خالی است.
اینطور نیست و در واقع انرژی است که همه چیزهای جهان را به هم متصل می کند. هنگامی که مدیتیشن می کنیم ما نیز از این انرژی بهره می بریم و به ما قدرت و آرامش درونی می دهد که بتوانیم در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنیم.
یونانیان باستان درک همه این وقایع را لوگوس می دانستند. انسان‌ها فقط قادر به درک بخش کوچکی از لوگوس هستند. این فیلم این ایده را ارائه می‌کند که انسان‌های مدرن بیش از حد سخت فکر می‌کنند، و این تفکر بشریت را بیش از پیش از توانایی کشف «کلید رهایی» دور می‌کند.
بر اساس این مستند، جهان با استفاده از کارآمدترین الگوها و اشکال، به بهترین شکل ممکن جریان دارد. یکی از نمادهایی که معمولاً در جهان یافت می شود و در بسیاری از سنت های مذهبی باستانی برجسته شده است، مارپیچ است. مارپیچ نشان دهنده چرخش جهان است که به طور مداوم آکاشا را به اشکال جامد می چرخاند. مثلاً در نحوه بیرون آمدن گیاهان از زمین و نحوه چیدمان گلبرگ ها دیده می شود. علاوه بر الگوی مارپیچی، دیگر الگو رایج الگوی مثلث است.

لینک دانلود 


دانلود فیلم دنیای های درون دنیاهای بیرون

همچنین میتوانید ما را در اپلیکیشن های پادکست خوان دنبال کنید

royalstate Castbox podcast royalstate podcast apple Podcast royalstate google Podcast


royalstate

royalstate

💜

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments